Autor:
Triin Kirs

Instituudi töötajad jagasid üksteisega teadustöö tulemusi

26. märtsil toimus haridusteaduste instituudi teadusseminar, kus instituudi töötajad tutvustasid kolleegidele oma viimase aja teadustööd.

Haridustehnoloogia professor Margus Pedaste avas uurimusliku õppe tõenduspõhisusele keskenduva artikli „Let’s talk evidence…“ sünnilugu ning selle seostest teaduskommunikatsiooni ja suurte isiksustega teaduses. Tutvu ettekandega siin ja artikliga siin.

Oma teises ettekandes tutvustas professor Pedaste DigiEfekti projekti ja Külli Kallase doktoritööga seonduvalt välja töötatud uut raamistikku digipädevusest, sh koostatud hindamisvahendist, mis võimaldab digipädevuse eri dimensioone eristada. Tutvu ettekandega siin ja artikliga siin.

Logopeedia kaasprofessor Marika Padrik tutvustas enda ja doktorantide käimasolevaid uuringuid laste hääldus- ja keelepuuete valdkonnas. Tutvu ettekandega siin.

Haridusteaduste nooremlektor Pille Nelis tutvustas oma ettekandes uuringut, kus keskenduti lasteaia töötajate tegevusvõimekuse toetamisele kõikide laste kaasamisel. Tutvu ettekandega siin.

Logopeedia lektor Lagle Lehes rääkis lähemalt oma doktoritööst, mis keskendus suulaelõhega sündinud laste hääle- ja resonantsipuuetele. Tutvu ettekandega siin ning doktoritööga siin.

Alushariduse nooremlektor Maiki Vanahans kõneles lasteaia- ja klassiõpetajate kultuuridevahelisest pädevusest uussisserändajate õpetamisel. Tutvu ettekandega siin ja artikliga siin.

Algõpetuse professor Krista Uibu, alushariduse kaasprofessor Merle Taimalu, algõpetuse didaktika ja praktika nooremlektor Esta Sikkal ning alushariduse nooremlektor Heily Leola tutvustasid projekti LapsEST, mille eesmärk on toetada laste keeleõpet tehnoloogiaga rikastatud mängude abil. Vaata LapsEST projekti tutvustust siin, õppematerjale siin ning tutvu seminari ettekannetega:

President HIs

President Alar Karis väisas haridusteaduste instituuti

ati

Informaatika õpetamise konverents 2024

Margus Pedaste

Haridusteaduste instituudi uueks juhiks valiti Margus Pedaste